ConstansMSP

Alla inlägg under juli 2012

Av constansmsp - 31 juli 2012 21:06

Här kmr bilder på mig på msp!  Och kanske på mig på riktigt. Fast det är ju en msp-blogg men man kanske kan ta några undantag ändå!! 8D       Där fick ni smaka på lite bilder! Tjaoo!! 8D



//Constans  

Av constansmsp - 31 juli 2012 20:46

Jag vill bara säga tack till dig, rosa/dl för headern. Det är nämligen hon som gort den åt mig!! Så tack till dej rosa/dl!<3

 

 

//Constans  

Av constansmsp - 31 juli 2012 20:30

rosa/dl här!! Vill bara säga att det är rosa/dl som har gårt headern kolla min blogg mitt-msp-liv.bloggplatsen.se



//rosa/dl

Av constansmsp - 31 juli 2012 19:05

När jag var på grönan så åkte jag Kvasten, Släng-gungan, Getline, Vilda musen, Lustiga huset, Twister och Blå tunneln. Tror inte jag missat nån! Men iaf, säg vilken av dom som ni tkr är läskigast och roligast!! ;D   

Av constansmsp - 31 juli 2012 09:16

Idag ska jag gå på grönan med min halv-syrra Louise, Louise kompis Isabelle och Louise gudmor. Det ska bli kul! (Det här är den tredje gången jag går! Hehe.. rätt lite tkr ni va..). Louise har bara gått på grönan en gång och det var när hon var fyra! Så hon minns inget av det! Så det här blir näst första gången för henne. Det var bara det jag ville säga!!

Byee!!<3

 

 

//Constans  

Av constansmsp - 30 juli 2012 21:20

Jag vill ha en liten frågestund här på bloggen!! Därför så kan ni bara fråga på med massor av frågor! det kan ni, det vet jag!!  (Frågorna kommer att synas på bloggen)!

 

 

//Constans  

Av constansmsp - 30 juli 2012 20:42

Halojj där!   

(Det här är för er som har msp). Jo, jag är snart i lvl åtta så jag skulle kanske kunna få be er om lite hjälp på vägen dit. om ni skulle kunna vara så underbara och följa denna lista så skulle det betyda guld!!   (Det är frivilligt att följa listan).

 

Till--->lvl 8-listan

 

1. Ge autos   

2. Se mina filmer   

3. Älska mitt rum och mina looks   

 

Kom nt på meer ;) Men ni skulle betyda allt om ni gorde som det står på listan! Då skulle jag säkert levla till lvl åtta!! Älskar er! Sees!^^

 

//Constans  

Av constansmsp - 30 juli 2012 20:37

Ni läsare kanske har lite åsikter om bloggen elr tips som ni kan säga till mig! Isf skriv och komentera!!! 




//Constans




 

Presentation♥


Hej! Jag heter Constans och kommer att blogga om msp och om lite allt möjligt! Och komentera får ni gärna göra! :)

Ställ en fråga♥

4 besvarade frågor

Kalender♥

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen♥

Dom senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv♥

♥Länkar♥

RSS♥

Besöksstatistik♥

Gästbok♥

Tack för besöket!♥


Ovido - Quiz & Flashcards