ConstansMSP

Alla inlägg under september 2012

Av constansmsp - 25 september 2012 19:27

   

..

Av constansmsp - 25 september 2012 19:17

Hej! Det finns ett nytt chattrum! Nämligen biografi!!

 

Visst är det coolt,  

och här kommer en till bild!

 

Hej dåå!


 

Av constansmsp - 20 september 2012 19:43

Hej! Jag har bestämt mig för att fortsätta blogga! Det är tack vare Vanessa1 som ger mig stöd. Tack så mkt!

Och har ni sett min nya header föresten? Jag gorde den själv. Jag är ganska stolt, hihi.. Min data krånglade lite först men sen gick det efter nån vecka. Hej då!


 

Av constansmsp - 9 september 2012 16:22

Hej. Jag har en dålig nyhet till er. Jag ska nog sluta blogga. Det känns som om hela bloggen faller ihop i bitar.   Ingenting känns rätt nu. Men jag har inte bestämt mig än. Det är ni som bestämmer.

Jag ska skapa en omröstning. Azzå om jag ska sluta elr inte. Så jag är ledsen men om ni vill att ska sluta blogga så får ni rösta ja. Om inte så struntar ni i att rösta eller säger nej. Tack!

Hej då!<3


//Deppiga Constans           

Av constansmsp - 8 september 2012 09:47

Hej jag har en dålig nyhet till er. headern som rosa/dl har gort har försvunnit och jag har ingen header nu men ska göra en kanske. Hela stilen på bloggen har försvunnit utan att jag gort nåt! Jag fattar inte! Jag försöker få tillbaka så som färgen var men det blir inte samma sak.   

Av constansmsp - 7 september 2012 08:51

HEJ! Nu har jag fattat hur man gör en header. Så jag kommer göra en nu oxå. Återigen tack du rosa/dl som gorde min första header! Det var jättesnällt. Men nu kommer jag att göra en själv! ;))))) Jag har en tanke på hur den kanske ska se ut............. Men jag säger inget! :DDet ska bli en överraskning!! Jag har en fråga till er. Jo jag undrar om ni skulle vela att jag berättade hur man gorde en header. Eller hur man laddar upp en bild. Det kommer att bli en omröstning så ni får rösta på omröstningen och inte i kommentarerna. Hej då då!(Okej den kanske blir klar imorgon istället tror jag!) Hej då igen!

Av constansmsp - 5 september 2012 16:43

Hej, nu kommer ngra looks av min moviestar:

       

 

   

 

Hihi, hade inge o göra så jag bara gjorde det   

hajjdoooo

  


Av constansmsp - 4 september 2012 17:27

Hej!! Veckans moviestar äääärrr........

 

Vanessa1 är veckans moviestar för att hon var sååå gullig och snäll när vi chattade för nån dag sen.

Här kommer också den senaste artbooken hon gorde:

 

Hihi!

Japp, det var allt!!

 



Presentation♥


Hej! Jag heter Constans och kommer att blogga om msp och om lite allt möjligt! Och komentera får ni gärna göra! :)

Ställ en fråga♥

4 besvarade frågor

Kalender♥

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen♥

Dom senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv♥

♥Länkar♥

RSS♥

Besöksstatistik♥

Gästbok♥

Tack för besöket!♥


Ovido - Quiz & Flashcards