ConstansMSP

Alla inlägg under augusti 2012

Av constansmsp - 21 augusti 2012 14:50

Hejsan igen!!Nu är jag tillbax från Skottland!! Det har varit jätteroligt där!   Vi dansade varje dag föruton en och det var en lördag. På den lördagen red jag på en kilometers-strand! xDDD Jag var där i 17 dagar! xD Men jag saknade min pappa, min bonusmamma och min syster men min mamma var ju där hela tiden men hon bodde på B and B (bed and breakfast) och jag och alla andra på en skola som heter Loretto school. På måndagen åkte vi hem. Men innan vi åkte hem så shoppade vi massor med coola kläder!!!   När vi åkte hem tog det ungefär 1,5-2 timmar elr så men det kändes kortare. Jag lärde känna massor med vänner där i Skottland och det har varit jättekul!! Japp, det var väl det jah ville säga..

Tjaooo<3<3


Constans     

Av constansmsp - 2 augusti 2012 18:45

Hej!! Jag ville bara säga att det är imorgon jag åker till Skottland. Jag vet ;( visst är det synd! Aja.. Hejdå så länge nu ses vi inte på två veckor dåh! ;((( Hej då!! ;(((((((


//Constans<3

Av constansmsp - 2 augusti 2012 18:41

Det här är bilder på när vi badade vid Louise kompis landställe.   

Jag är hon till höger!! x)) Louise äe till vänster x)) Och louise kompis är imitten x))

Här har vi plockat hallon!! xD Dom var värkligen mumsiga!! XDDD

Hejsan igen!! Nu har vi fikat och gått till badplatsen bredvid cafeet. Vi badade inte men vi gick bara o doppade fötterna och benen. På stranden så var det en kille som jag tyckte var ganska söt ?som hade byggt nån slags sandgrej som han hällde vatten i. ? Det var några gungor som vi gungade i lite gran oxå. På cafeet så tog min syrra (Louise), Louise kompis som var med när vi var på Grönan och jag tog en glass. Min glass hade choklad-strössel och en choklad-rand på sig!! ;) MUMS!!!! :P


Men nu sitter vi i bilen och åker hem till Louise kompis landställe. Elr jag menar, dom sjutsar mig till mamma.


Innan vi fikade badade vi vid Louise kompis landställe. Jag ska visa några bilder på det!! ;)

Av constansmsp - 1 augusti 2012 11:52

Haii där!

Jo jag kollade statistiken idah och jag såg på dygnsvis först och det såg ut så här:


 

Det såg rätt bra ut! Elr hur? Men när jag såg på månadsvis så såg det ut så här:


 


(Jag startade bloggen i Juni). Det ser inte så bra ut!! :/ Elr hur! Så jag vill att ni hjälper mig med att få upp det röda sträcket igen!! Tipsa era vänner, på msp, era vänner på riktigt! Så tror jag att vi kan höja den tillsammans!   Det skulle vara jättesnällt!



//Constans  


Av constansmsp - 1 augusti 2012 11:34

YEAHH!!!! Nu fattade jah vrf det nt gick att redigera!! Det var inställt på Augusti!! Det är första Augusti idah! Men igår var det Juli juh! Nu känner jag mig läddad ;)))


Av constansmsp - 1 augusti 2012 11:24

Jag har två nyheter. Den första är: Sry, men idah ska jag åka till min lillasysters kompis landställe och vara där i 2 dar :) Det var den braiga nyheten men den dåliga är att jag inte kommer kunna blogga då! Därför bloggar jag extra mkt idag så att inläggen räcker hela helgen!!     ;( Men två dar äe rätt lite ändå   Tjaoo!!



//Constans  

Av constansmsp - 1 augusti 2012 09:55

Efter att syrran förlorade sin gubbe så började hon att vara inne mer på extratjejen istället för Nilly231(hon har fått tilbaka sin gubbe nu). Extratjejen är min och min syrras "extragubbe" som vi har tillsammans! Extratjejen kallas för Extra och Extris!   Så nu har hon gort en blogg nu också!! Klicka på länken för att se den!   

extrismsp.bloggplatsen.se


Här kommer en bild på Extratjejen! 

Här kmr en till bild på Extrisen!!

 


Här kmr en bild av min syrra irl :) Bara så ni vet, jag frågah henne först (i)

Okej... Jag ångrah mig! Ni får nöja er med två msp-bilder av henneh!!   



//Constans  









Av constansmsp - 1 augusti 2012 09:25

Hej!! Tyvärr så går det inte att redigera inläggen!!     O.O Jag  vet!  Visst är det konstigt!! Det gick förut men det går inte nu!!   Jag hade tänkt att redigera ett inlägg men helt plötsligt funkade det inte. Det kan bero på att datan är trög för det kommer bara upp: kryssa i det inlägg du vill ta bort.

Men rästen kommer inte fram. . .  Superskumt!      Herrå   

 

 

//Conastans   

Presentation♥


Hej! Jag heter Constans och kommer att blogga om msp och om lite allt möjligt! Och komentera får ni gärna göra! :)

Ställ en fråga♥

4 besvarade frågor

Kalender♥

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen♥

Dom senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv♥

♥Länkar♥

RSS♥

Besöksstatistik♥

Gästbok♥

Tack för besöket!♥


Ovido - Quiz & Flashcards